Formulier wordt verzonden Klik hier om te annuleren
Melding Menu
FacebookTwitter Melding Whatsappgroep Contact

Geschokt door vuurwerkschade aan Beusichemse Markt

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Bewoners aan de Markt in Beusichem moeten een vreselijke start van het jaar meegemaakt hebben. Een vuurwerkbom heeft forse schade aangericht aan oude monumentale panden. Het was grimmig, horen we. We zijn dankbaar dat politie erger heeft voorkomen.

Hopelijk valt de materiële schade mee en vinden bewoners weer snel de rust terug in hun huis. We wensen ze daarmee veel sterkte. Het is bijzonder treurig dat dit gebeurd is en we kunnen alleen maar hopen dat dit tot op de bodem wordt uitgezocht. Dit past niet bij ons dorp.

Hopelijk is dit ook een signaal voor jongeren en hun ouders, dat ze beseffen met wat voor zwaar vuurwerk ze rondlopen en dat dit echt twee stappen te ver is. Laten we volgend jaar met alle ouders, verenigingen en ondernemers proberen dit te voorkomen. De mooie historische Markt is het hart van ons dorp.

© 2016, Beusichem Leeft! | Webmaster | Privacy